Újra Pekingben - 1. nap

 2009.11.01. 14:53

2009-11-01 – vasárnap

Hát, szerencsésen megérkeztünk Pekingbe. Itt 0 és +5 fok körül van, 重庆(Chongqing)-ban olyan 15 fok körül volt még hajnalban is. Pekingben szakadt a hó reggeltől kb. délután 2-3-ig. Rég láttam már ekkora havazást. Egyik indonéz lány most látott életében először havat (16 évesen). Nagyon álmos voltam reggel (mondjuk még most is az vagyok, meg úgy egész nap általában :P ), furcsa érzés fogott el, úgy éreztem, hogy szívesen maradnék még – nagyon megtetszett nekem az a város, hiába Kína legfiatalabb városa. Remélem még legalább egyszer eljuthatok majd oda újra akár hoszabb időre is.

Azért vágyom már haza is. Ami a legjobban bánt, hogy nem tudok résztvenni a kampány szervezésében… Az otthoniaknak mindenesetre üzenem, hogy mindent bele, hajrá, 6-án már én is ott fogok nyomulni remélhetőleg. :-)

Ugyan abban a szállodában vagyunk most megint, mint az ide érkezésünk utáni napokban. Sajna fűtés NINCS, jó hideg van. Reggelit majd kapunk, viszont ebédről és vacsoráról magunknak kell gondoskodni.

Momentán a terveim a következő 4 napra: szeretnék újra kínai órákra járni Sinolandba, ahová a nyáron is jártam. Emellett szeretnék ajándékokat, könyveket meg egyebeket vásárolni illetve ami a legfontosabb: pihenni. Fel kell keresnem továbbá itteni barátaimat is, már csak a ruháim visszakérése érdekében is. :-) Ugyanis lepasszoltam néhány gúnyát, hogy ne legyen túl sok cuccom重庆(Chongqing)-ban.

No végre rászántam magam, hogy letöltsem a készített képeket és videókat a fényképezőgépről, majd beszúrok néhányat a megfelelő helyekre utólag.

Minden jót, minden szenteket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://majian.blog.hu/api/trackback/id/tr501490902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása