Utolso day off - M12 Draft!!

 2011.08.18. 02:33

Elerkeztunk a nyugis, postcamp hetehez, amikor is mar csak a takaritas a fo feladat, illetve az emlitett reunionon kell majd meg etellel foglalkozni. Volt meg mindenkinek egy szabadnapja ezen a heten is. A tobbieknek szerdan, nekem keresemre tegnap volt szabadnapom. Talan mar emlitettem, hogy dolgozott a konyhan egy amerikai srac is, Robert. A tegnap este soran nala volt egy Magic verseny, amire engem is meghivott. Nagyon jol szorakoztunk, a legujabb core setet (M12) draftultuk, 11-en voltunk, a 4. helyen vegeztem, aminek nagyon oorultem, foleg hogy sikerult masfel eve leszoknom a jatekrol... Egyebkent itt Amerikaban egy booster ara 3$, a display(box) az $95, szoval ez is joval olcsobb mint otthon, bar az igaz, hogy itt is meg draganak szamit a jatek. Megismerkedtem Robert szuleivel es 9 baratjaval, akik kozul egyik sracnak tortenetesen az egyik nagyapja magyar. :-) 

A tobbiek szamara a tabor biztositott a mai napra egy buszt, a tarsasag egyik fele Saratogaba, masik fel Lake George-hoz ment lazitani. Nekem ma egy kulonosen konnyu npom volt, alig kellett valamit dolgoznom. Megkerdezte tolem tegnap az igazgato, hogy jovore szamithat e ram, mondtam neki, hogy iden hatalmas elmeny volt, de sajnos nem sok koze van a leendo szakmamhoz, ugyhogy valoszinuleg nem jovok vissza, inkabb masfajta munkat keresnek, teljesen erthetonek talalta az indokomat. A lenyeg, hogy nagyon kozeleg az idei tabor vege. Ennek orulok.

Címkék: draft amerika off day robert utolso magic camp schodack

A bejegyzés trackback címe:

https://majian.blog.hu/api/trackback/id/tr693161643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása