Peking - 2. nap

 2009.11.02. 15:49

2009-11-02 – hétfő

Kiderült, hogy reggel 9-ig lehet reggelizni a szállodában. Mivel ezt nem tudtam még előző este, így 7:45-kor már lementem enni, nehogy lemaradjak a kajáról (megéheztem már reggelre…). Jópáran reggel indultak el a reptérre, mikor mentem el a hotelből pont láttam a buszukat. Reggelre csak egy egészen kis társasaság maradt itt őket búcsúztatni, de szerintem már ők is elmentek.

Szóval kiderült, hogy lehet a légkondícionálóval fűteni! Hurrá! Most azért már sokkal kellemesebb az idő… Az utcán persze rohadt hideg van, kicsit a szél is fúj, de legalább már nem esik a hó. Ma is feltűnően tiszta volt az ég, kb. telihold volt, teljesen szépen látszódott. Peking körüli hegyeket is láttam ma az iskolából, amiket azelőtt mindig eltakart előlem a szmog és pára.

A suliba egyébként újra beiratkoztam erre a kis időre, minden napra vettem 2 órát, amin beszélgetek a tanárral, ez összesen 800 yuanembe került. Nagyon szimpatikus a tanárnő is, akit kaptam, jól is éreztem magam az órán és sokat beszéltem is. Nehéz nekem ez a hangsúly dolog… sokat kell(ene) gyakorolnom.

Vettem ma még továbbá kb. 300 yuanért könyveket, főleg tankönyveket. Most egy időre betáraztam belőlük. Megjött a kedvem nagyon a tanuláshoz.

Holnap délután megint megyek 1-re órára, délelőtt illetve az óra után még nem tudom mi lesz a program, valószínű el fogok menni egy piacra, illetve masszázsra. Masszázst nagyon ajánlja a tanárnő nekem, illetve szerintem jót tenne a hátamnak, úgyhogy ha holnap lesz lehetőségem elmegyek.

Este Wang Lin-nel, Song-gal (náluk lakott Dani a nyáron) és Da Ge-vel együtt elmentünk jiaozi-t enni. Jó volt őket újra látni. Da Sao (Da Ge felesége, náluk laktam én) éppen üzleti úton van a kommunizmus 60. évfordulója alatt, így ővele sajnos nem találkoztam. Nagyon jó volt kicsit beszélgetni velük, egyre több mindent értettem meg, jól éreztem magam. Wang Lin pedig mondta, hogy lehet, hogy mire újra találkozunk addigra már gyermeke lesz, ugyanis 2 hónapja terhes.

Vacsora után metróról leszállva éppen elértem a legeslegutolsó buszt, így nem kellett taxiznom a hotelig.

A cuccaimat még nem kaptam vissza Geritől, de lassan itt lesz az ideje, kezdek kifogyni a tiszta göncökből. :-)

Na, kicsit felmászom az internetre, feltöltöm a naplót és írok a hazaiaknak, majd alszom. Holnap kelés: negyed 9-kor. Most pedig jó8!

Címkék: 2 peking

A bejegyzés trackback címe:

https://majian.blog.hu/api/trackback/id/tr231493315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása