Hosszu het

 2011.07.06. 18:13

 A bejegyzes elejen ket dolog miatt kell elnezest kerjek az olvasoktol:

1. Helyesiras: sajnos nincsenek ekezetek es egy ket betu is mas helyen van, mint ahol megszoktam. Egyebkent sem tudok helyesen irni, amiota leerettsegiztem meg plane nem, de mindent megprobalok. :-)

2. Bejegyzesek gyakorisaga: minden munkanap jelentos reszet a munka teszi ki, akarmilyen furan is hangzik. :-) Mivel Delutani/esti muszakban vagyok, igy 1-tol 9 ig dologzom, ezert megtehetem, hogy sokaig alszom, de este is 12-ig, 1-ig fenn vagyok. Sajna ilyen beosztas mellett nem sok erdekes dolog tortenik (tobbnyire dumalgatunk estenkent, billiardozunk, pingpongozunk; reggel meg lablogatas megy), igy megvarom mig osszegyulik nehany elmeny, majd megosztom itt oket.

Nos, azert valasztottam ezt a cimet a bejegyzeshez, mert utoljara elozo heten hetfon voltam day offon, es ezen a heten holnap, azaz csutortokon leszek szabadnapos.

Elozo heten egyik este jatszottunk egy amerikai tarsasjatekot, a neve Apples to apples. Mokas jatek volt, cserebe megigertuk nekik, hogy ha raerunk mindannyian kovetkezo alkalommal snapszerezunk egyet. :-) 

Tegnap  voltam a tobbiekkel moziban a Crossgates plazaban, a Super 8 cimu filmet neztuk meg. A filmet NEM ajanlom, viszont nekem a mozis feeling megvolt. Itt a jegyek nem szekekre szolnak, hanem erkezesi sorrendben ulnek le az emberek. Ekozben a tobbiek, akik delelott dolgoztak elmehettek egy baseball meccsre a taborozokkal(mi 8-ig dolgoztunk (mivel minden 1 oraval korabbra volt utemezve a baseball meccs miatt)), ok 6 fele mentek el). Oszinten szolva kicsit irigyeltem oket, en is szivesen megneztem volna egy baseball meccset.

Kozben egeszen kezdunk belejonni a meloba, tegnap teljesen idoben (10 perccel hamarabb) vegeztunk a munkaval.

Lassan fel 1, menni kell ebedelni, utana 1-tol 9 ig melo. 5-en vannak ma dayoffon, ok elmentek Albany-ba berelt autot intezni a Niagara vizeseshez. Evlileg nem lesz nehez dolgunk ma, barbecue day van, azaz kinn van a sutes fozes(egy resze) es kajalas a szabadban, nem kell sokat takaritani az etkezot es mosogatni sem kell majd sokat.

Címkék: amerika tabor schodack

A bejegyzés trackback címe:

https://majian.blog.hu/api/trackback/id/tr503045021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása