Peking - 4. nap

 2009.11.04. 16:22

2009-11-04 – szerda

Tegnap este aztán mégis elmentem lábmasszázsra. Az egész dolog 58 yuanbe került és 60 perces volt. Először megmasszírozták kicsit a hátamat, vállamat is, majd utána megmosták és valamilyen kenceficével bekenték a lábam. Érdekes, de közvetlen utána nem éreztem semmi jelentős hatását, kicsit talán jobb lett tőle a közérzetem, könnyebben mozogtam. Ma reggel sem volt semmiben másabb a reggel a magszokottnál.

Reggeli után elmentünk egy piacra 西单(Xidan)-hoz, hogy ajándékokat vegyünk. Sokminen volt, de sajnos csak az nem, ami kellett volna.

11-kor indultam innen tovább a suliba, 1-től 4-ig voltam ma órán. 汉字(hanzi) óra volt ma ami ingyenes volt, a szív és az álló szív gyökjelek voltak a mai téma. Egész sok szót ismertem, de volt amit egyáltalán nem. Az utána lévő két órán sok új szót tanultam, főleg matematika témakörből, nagyon hasznosnak találtam, tetszett.

Eztán megvettem végre Tibornak a számlálószavas szótárat, majd 6-kor találkoztam Gerivel és Frank-kel (Geri volt középiskolás osztálytársa, Alan mellett ő a másik legjobb barátja, nagyon jó fej) a 西二旗(Xierqi) metrómegállónál. Együtt vacsoráztunk, az étteremben csatlakozott hozzánk Jerry, Alan ismerőse, aki kíváló atléta és akinek minden kínai városban van 1 barátnője. :-) Kicsit később megérkezett Alan is, majd vacsora után beültünk a 北京语言大学(Beijing Yuyan Daxue - Pekingi Nyelvi Egyetem) egyik kocsmájába beszélgetni. A kocsmába Frank meghívott két ismeretlen lányt is hogy csatlakozzon, akitől megkérdezte, hogy merre van a kocsma. Egy jót kockáztunk (tök jó játékot tanítottak) beszélgetés közben, majd kocsma után kocsival visszavitt a hotelhez Geri. Nagyon jól éreztem magam, remélem hamarosan újra látom ezeket a remek embereket.

Most mennem kell. Jóéjt!

 

Címkék: 4 peking

A bejegyzés trackback címe:

https://majian.blog.hu/api/trackback/id/tr131498655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása