Peking - 3. nap

 2009.11.03. 12:00

2009-11-03 – kedd

Betett nekem a tegnapi vacsora. A jiaozi-t, mint utólag Geri barátomtól megtudtam, viszonylag nehéz megemészteni. Egész nap fájt a hasam szinte, na persze nem valami elképesztő módón, csak a tudtomra adta hogy dolgozik. Talán holnapra már minden rendben lesz, napközben meg este kúráltam magam egy kis pálinkával. Mondjuk ha ennyivel megúszom, hálás leszek nagyon. Sami még mindig beteg, hőemelkedése van, remélem hamarosan már jobban lesz, hiszen lázasan aligha engedik fel a gépre, márpedig péntek hajnalban mi repülünk…

Szóval ma el akartam menni masszázsra, de sajna pont zárva volt a hely (legalábbis nem tudtam bejutni), így gyakorlatilag a délelőttöt semmittevéssel töltöttem.

Délután 1-től 3-ig volt órám, a mai is nagyon jó volt, részben házimunkákról (általam választott topik volt, kevés szót ismertem kínaiul ebből a témából, gondoltam nem lenne rossz tanulni 1-2-t), részben történelemről (hallott Sissy-ről, minden tudásomat összeszedve társalogtam vele róla és a vele kapcsolatos könyvekről, filmről és a történelmi hátteréről) és részben matematikáról (a végén ide lyukadtunk ki valahogy :-) )  volt szó. Sok új szó van, még tanulom őket este.

Mostam ma is, tegnap is néhány ruhát, bár már visszakaptam a dolgaimat Geritől. Holnap megyek vele és két haverjával vacsorázni.

Na, ma este azért pihenni fogok jórészt, reggel szerintem nem kelek túl korán, bár vásárolnom kellene menni, mert még szinte semmit nem vettem, bár félek, hogy túl sok mindent már nem is fogok venni.

Na ennyi volt mára. Viszont hallásra!

Címkék: 3 peking

A bejegyzés trackback címe:

https://majian.blog.hu/api/trackback/id/tr351495179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása